• Select your website
  • NL

Information Systems

Ad-hoc- en end-to-end-oplossingen waarmee we beter kunnen voldoen aan de verwachtingen van onze klanten.

De Information Systems- (IS) markt verandert snel. Waar de scope van IS in eerste instantie was gebaseerd op standaard en gesegmenteerde commerciële oplossingen (zoals managementondersteuning, BI of CRM), heeft Altran ervoor gekozen zich te richten op ad-hoc- en end-to-end-oplossingen om beter te kunnen voldoen aan de verwachtingen van onze klanten. 

Om dit doel te bereiken, heeft Altran een specifieke aanpak ontwikkeld, gebaseerd op de combinatie van traditioneel bewezen methodologie (ITIL, CMi) en belangrijke operational excellence-componenten (verander- en programma-management, procesefficiëntie, innovatie, enz.).

Dankzij deze aanpak kunnen wij innovatieve samenwerkingsmodellen bieden op basis van concurrentie, excellence en continue verbetering. Dankzij onze expertise in zakelijke en IT-applicaties (BI, SAP, ITQ, ECM) en IS-transformatie (ITG, EA, Security en Cloud), gecombineerd met onze uitgebreide branchekennis, kunnen onze klanten IS-excellence bereiken.

Om succesvol te zijn in het bereiken van deze transformatie en dit zo probleemloos mogelijk te laten verlopen, moeten onze acties gedreven worden door concrete sectorspecifieke bedrijfsprocessen en P&L-drivers. Dat is onze overtuiging. Onze bewezen ervaring in veel en verschillende sectoren maakt ons de beste IS-partner bij deze transformatie.

Onze samenwerkingsmodellen faciliteren en versnellen de ontwikkeling naar efficiëntie, prestatie en continue verbeteringsprojecten die voordelen hebben voor alle activiteiten van onze klanten, met een tastbare impact op het gebied van:

  • omzet (via nieuwe serviceontwikkeling of de verbetering van klanttevredenheid)
  • kostenverlaging (via de optimalisatie van processen en organisatie)
  • excellence management (door het homogeniseren en standaardiseren van werkmethoden en verminderen van risico's die voortkomen uit projectafhankelijkheden)
  • operational excellence: productiviteitsverbetering (via een sterke optimalisatie van activiteiten en workflows) en het upgraden van serviceniveaus
  • duurzame ontwikkeling

De uitdagingen waar de IS-omgeving voor staat, vormen een belangrijk deel  van het bredere scala aan uitdagingen waar bedrijven mee worden geconfronteerd tijdens de implementatie van de organisatorische veranderingen die vandaag de dag noodzakelijk zijn. Altran heeft alle tools in huis om u te helpen succesvol te zijn op al deze gebieden.